HTML

Diliház

Ez az ország tiszta diliház! Már csak az a kérdés, hogy ki az ápolt és ki az ápoló...

Friss topikok

Linkblog

A kommunikáció csodákra képes

2010.03.25. 13:41 Matko Destanov

Drága arany barátommal néhány némi kis telefonos beszélgetést folytattunk a napokban névnapja ürügyén. A beszélgetés 3 perc 52 másodprcet vett igénybe, melyben benne volt a köszöntés, meg még az is, hogy megbeszéltünk pár dolgot, hogy hogyan is voltak, meg hogyan is lesznek.

Részlet a beszélgetésből:

...
Ő: Egyébként a hétvégén elmehettünk volna inni egyet, beszéltük is a múltkor, hogy kéne, meg kedvem is lett volna hozzá.

Én: Miért nem csörögtél rám? El voltam ugyan kicsit havazva, de simán belefért volna...

Ő: Hát én otthon voltam egész nap és vártam, hogy felhívj.
...

Szóval most akkor énnekem gondolatolvasónak kéne lennem, vagy mi?

Ezek után találkoztam ma a barátnőjével, akivel beszélgetés közben szóba jött, hogy mi volt szombaton. Meséltem neki a majdnem sörözésünkről, amire a lány rám nézett bambán és ennyit mondott: Én csak azt tudom, hogy aznap este nálam volt és nagyon hamar elaludt, mert nagyon el volt fáradva...

Na ezen igazodjatok ki! :DDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://opni.blog.hu/api/trackback/id/tr171867668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása